Konkursy na stanowisko

OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA ZASTĘPSTWO - Burmistrz Miasta Giżycka informuje o zamiarze zatrudnienia na umowę na zastępstwo osoby na stanowisko urzędnicze

Burmistrz Miasta Giżycka

Aleja 1 Maja 14

11-500 Giżycko

 

 

OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA ZASTĘPSTWO

 

Burmistrz Miasta Giżycka informuje o zamiarze zatrudnienia na umowę na zastępstwo osoby na stanowisko urzędnicze

 

Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) w związku z usprawiedliwioną nieobecnością Pracownika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami zachodzi konieczność zatrudnienia Pracownika na zastępstwo w czasie usprawiedliwionej nieobecności w pracy Pracownika samorządowego.

Na podstawie art. 12 ust. 2 ww. ustawy wyłonienie kandydata na powyższe stanowisko nastąpi z pominięciem zasad naboru na stanowisko urzędnicze.

 

I. Wymagania:

1.       niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),

2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)      wykształcenie wyższe (w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1571 z późn. zm.),

4)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym przedmiotem konkursu,

6)      nieposzlakowana opinia,

7)      znajomość przepisów prawa:

a)       ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

b)      ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

c)       ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,

d)      ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

e)       ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (w szczególności w zakresie Prawa rzeczowego),

f)       Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków,

g)      ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.

2.      dodatkowe:

1)      znajomość obsługi komputera w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego,

2)      doświadczenie w administracji publicznej,

3)      umiejętność organizacji pracy i współdziałania w zespole,

4)      cechy osobowości: dokładność, umiejętność zarządzania czasem pracy, komunikatywność,

5)      motywacja do pracy.

 

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)      Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z podziałami nieruchomości oraz rozgraniczaniem nieruchomości.

2)      Prowadzenie postepowań administracyjnych z zakresu ustalania opłaty adiacenckiej i tzw. renty planistycznej.

3)      Wykonywanie czynności z zakresu nazewnictwa ulic oraz nadawania numerów porządkowych nieruchomości.

4)      Prowadzenie spraw z zakresu umieszczania reklam na miejskich nieruchomościach, w tym ustalanie opłat z tego tytułu.

5)      Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.

6)      Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania nieruchomości w trwały zarząd oraz powierzania nieruchomości do zarządzania gminnym jednostkom organizacyjnym.

7)      Realizacja czynności związanych z ubezpieczeniem mienia Gminy Miejskiej Giżycko oraz rozpatrywaniem zgłoszonych wobec Gminy Miejskiej Giżycko roszczeń odszkodowawczych.

8)      Prowadzenie postępowań i dokonywanie wszelkich czynności zmierzających do zapewnienia zgodności przysługujących Gminie Miejskiej Giżycko uprawnień do nieruchomości z istniejącym stanem prawnym.

9)      Ewidencjonowanie nieruchomości Gminy Miejskiej Giżycko (prowadzenie ewidencji) i podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia zgodności tej ewidencji z innymi publicznymi rejestrami i ewidencjami, w tym koordynacja systemów teleinformatycznych związanych z rozwojem ewidencjonowania nieruchomości dla celów optymalizacji ich zarządzania.

10)  Prowadzenie rejestru czynności związanego ze sposobem wykorzystania nieruchomości Gminy Miejskiej Giżycko przez pozostałe komórki organizacyjne w zakresie pozostającym w ich właściwości.

11)  Prowadzenie spraw z zakresu wywłaszczenia nieruchomości.

12)  Opracowywanie danych i projektów zestawień niezbędnych do składania deklaracji podatku od nieruchomości.

13)  Opracowywanie wniosków wieczystoksięgowych i ich składanie w Wydziale Ksiąg Wieczystych SR w Giżycku.

14)  Prowadzenie i uzupełnianie rejestrów aktów notarialnych wpływających do Wydziału.

15)  Przygotowywanie informacji dotyczących stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład zasobu miejskich nieruchomości.

16)  Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem podstaw czynności windykacyjnych z zakresu zobowiązań wynikających z realizowanych zadań;  współpraca w tym zakresie z Wydziałem Finansowym i stanowiskiem ds. windykacji i egzekucji oraz monitoring, kontrola i nadzór nad prawidłowością wykorzystania nieruchomości Gminy Miejskiej Giżycko, w tym nadzór nad przestrzeganiem obowiązków wynikających z treści zawartych umów.

 

III. Warunki pracy

Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

Nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy.

Umowa o pracę na zastępstwo, tj. na czas określony, pełny etat (8 godzin).

Wymiar etatu: 1.

Praca przy monitorze komputerowym powyżej czterech godzin dziennie.

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy – listopad 2025 r.

 

IV. Informacje w związku z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

 

V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

1)      list motywacyjny*,

2)      życiorys (CV),

3)      kwestionariusz osobowy (w załączeniu)*,

4)      oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*.

 

* dokument nie wymaga podpisu odręcznego w przypadku złożenia dokumentów za pośrednictwem ePUAP.

 

VI.  Miejsce, termin i forma składania dokumentów

 

Wymagane dokumenty należy:

1)      złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, pokój nr 7 lub

2)      przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub

3)      złożyć za pośrednictwem platformy ePUAP: www.epuap.gov.pl adres skrytki: /umgizycko/SkrytkaESP 

w terminie do 24 października 2025 r. do godz. 15.30, z dopiskiem na kopercie:

„Zatrudnienie na stanowisku w WGN”.

Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego w Giżycku).

 

VIIDodatkowe informacje

 

Po dokonaniu analizy dokumentów, kandydaci, którzy na jej podstawie zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.

 

W budynku znajdują się trzy wejścia. Jest podjazd dla wózków.

Jest jedna winda, obejmująca trzy kondygnacje budynku Urzędu.

Schody i korytarze spełniają normy szerokości. Schody mają spocznik.

Jest 1 miejsce parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.

Jest możliwość wstępu z psem asystującym.

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego on-line.

Jest toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Jest możliwość wyjścia do osoby z niepełnosprawnościami.

 

 VIII. Osoba do kontaktu z kandydatami

 

Dodatkowych informacji o naborze udzielają:

1)      Pan Jacek Markowski – Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, nr tel.: 877 324 154, e-mail: jacek.markowski@gizycko.pl

2)      Pani Natalia Żadziłko – Zastępca Naczelnika Gospodarki Nieruchomościami, nr tel.: 798 619 484, e-mail: natalia.zadzilko@gizycko.pl

 

Urząd Miejski w Giżycku informuje, że na stronie internetowej https://gizycko.sygnalizuj.pl/pl jest dostępna wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Giżycku.

 

UWAGA: W przypadku przekazania w dokumentach rekrutacyjnych danych wykraczających poza wymagane przepisami, których podanie nie jest konieczne do udziału w rekrutacji (jak wizerunek, zainteresowania, stan zdrowia), proszę zamieścić poniższą zgodę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Burmistrza Miasta Giżycka. Jestem świadoma/y,  że podanie tych danych nie jest konieczne do udziału w rekrutacji, podaję je dobrowolnie, aby zostały uwzględnione przez Burmistrza w ocenie mojej kandydatury.

 

 

Burmistrz Miasta Giżycka

/ - /

Ewa Ostrowska

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10 października 2025 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny | Biuro Spraw Osobowych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 października 2025 13:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Telak
Ilość wyświetleń: 537
13 października 2025 13:43 (Magdalena Telak) - Dodanie załącznika [klauzula.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 października 2025 13:43 (Magdalena Telak) - Dodanie załącznika [kwestionariusz.rtf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 października 2025 13:43 (Magdalena Telak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)