Sprawozdanie z działalności Komisji Mienia Miejskiego Rady Miejskiej w Giżycku w 2007 roku
Komisja pracowała w 2007 roku w następującym składzie: Krzysztof Korczyk – Przewodniczący, Edward Żelasko – Wiceprzewodniczący, Członkowie Komisji: Ryszard Błoszko, Bogdan Górski, Jan Łobodziński, Wojciech Ratkiewicz, Tadeusz Nowakowski. W trakcie 21 posiedzeń Komisja zajęła się następującymi zagadnieniami:
- analiza stanu bezpieczeństwa w mieście pod kątem zaopatrzenia w wodę, energię elektryczną oraz gaz
- stan i gospodarowanie mieniem komunalnym
- analiza budownictwa mieszkaniowego w mieście
- plan inwestycyjny na całą kadencję Rady
- koncepcja zarządzania i zagospodarowania Twierdzy Boyen
- przegląd dokumentów znajdujących się w archiwum Urzędu Miejskiego
- analiza funkcjonowania kanalizacji deszczowej pod kątem jej utrzymania i nowych inwestycji
- ocena przebiegu wybranych inwestycji pod kątem poprawności i terminowości ich wykonania.
Komisja opiniowała wnioski i skargi wpływające od mieszkańców miasta w kwestiach związanych z zakresem spraw, którymi zgodnie ze statutem ma się zajmować.
Jako zadanie priorytetowe komisja uznała utworzenie sprawnego systemu odprowadzania wód deszczowych z terenu miasta, oraz powierzenie tego zadania Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., jako instytucji mającej odpowiedni sprzęt i przeszkoloną kadrę zawodową.
Uznano również, że istnieje pilna potrzeba uregulowania kwestii dotyczących komunalnych zasobów mieszkaniowych za szczególnym naciskiem na ujednolicenie zasad sprzedaży lokali, oraz przyjęcie długoletniej polityki w zakresie zasad przyznawania lokali komunalnych i wybrania optymalnej formy zaspokajania potrzeb społecznych w tym względzie.
Przewodniczący Komisji Mienia Miejskiego - Krzysztof Korczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku