Uchwały Rady Miasta

Uchwała nr XLIII/61/2014 Rady Miejskiej w Giżycku w sprawie rozpatrzenia skargi na nieprawidłowe działania Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku z dnia 25 czerwca 2014 r.

Uchwała nr XLIII/61/2014

           Rady Miejskiej w Giżycku

z dnia 25 czerwca 2014 r.

 

w sprawie  rozpatrzenia skargi na nieprawidłowe działania Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku.

 

            Na podstawie art. 229 pkt 3, art. 237 i art. 238 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000r. nr 98 poz. 1071 ze zm.), Rada Miejska w Giżycku  uchwala, co następuje:

 

§ 1. Po rozpatrzeniu skargi z dnia 22.04.2014r., data wpływu  do Biura Rady Miejskiej 30.04.2014 r. na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku, Rada Miejska uznaje skargę za bezzasadną.

 

Uzasadnienie

 

            Skarżący zarzuca Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przekroczenie swoich uprawnień zezwalając na wjazd pojazdów samochodowych na Plażę Miejską wbrew obowiązującemu regulaminowi.

Rada Miejska w Giżycku po przeanalizowaniu skargi ustaliła, co następuje:

Podstawą wydawania jednorazowych zezwoleń na wjazd jest zapis pkt 9 i 10 regulaminu korzystania z terenów rekreacyjnych Plaży Miejskiej, stanowiący załącznik nr 6 do uchwały nr XXVI/90/08 Rady Miejskiej z dnia 4 grudnia 2008 r. w sprawie przyjęcia regulaminów korzystania z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Giżycko.

Zgodnie z umową do obowiązków MOSiR należy między innymi bieżące utrzymanie i konserwacja infrastruktury oświetleniowej. Do utrzymania i konserwacji instalacji oświetleniowej na dużym obszarze niezbędnym jest wjazd samochodów. W pkt 9 regulaminu korzystania z plaży miejskiej dopuszczono możliwość poruszania się po terenie plaży między innymi służb komunalnych.

Brak jednoznacznego zapisu w regulaminie poprzez pominięcie zwrotu np. służby techniczne, nie zmienia faktu, że takie  służby mogą korzystać z pojazdów na terenie plaży przy wykonywaniu usług na podstawie umów.

Korzystanie z takich pojazdów nie wymaga wydawania przez Dyrektora MOSiR  odrębnych zezwoleń.

02.04.2014 r. Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej skierowała wniosek do Burmistrza Miasta o dokonanie zmian w regulaminie korzystania z terenów rekreacyjnych na Plaży Miejskiej, celem zagwarantowania bezpieczeństwa pieszym i innym uczestnikom ruchu.

 

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Miejskiej.

 

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

                                                           Przewodnicząca Rady

                                                                                             

Małgorzata Czopińska

                       

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.06.2014 r.
Dokument wytworzony przez: Rada Miejska
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Małgorzata Czopińska Przewodnicząca Rady
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 lipca 2014 09:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krystyna Gruszecka
Ilość wyświetleń: 1430
24 lipca 2014 09:38 (Krystyna Gruszecka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 lipca 2014 09:37 (Krystyna Gruszecka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)