Uchwała nr XXXVIII/79/2013
Rady Miejskiej w Giżycku
z dnia 21 listopada 2013r.
o zmianie uchwały nr XXX/7/2013 z dnia 7 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Giżycka, uchwały nr XXXI/16/2013 z dnia 18 kwietnia 2013r. o zmianie uchwały nr XXX/7/2013 z dnia 7 marca 2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Giżycka i uchwały nr XXXIV/39/2013 z dnia 19 czerwca 2013 r. o zmianie uchwały nr XXX/7/2013 z dnia 7 marca 2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Giżycka oraz uchwały XXXI/16/2013 z dnia 18 kwietnia 2013r. w sprawie zmiany uchwały nr XXX/7/2013 z dnia 7 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Giżycka
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15, art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku poz. 594 ze zmianami) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2012 roku poz. 391 ze zmianami) Rada Miejska w Giżycku uchwala, co następuje:
§ 1. W załączniku do uchwały Rady Miejskiej w Giżycku nr XXX/7/2013 z dnia 7 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Giżycka wprowadza się następujące zmiany:
Rozdział I
Rozdział II
1. § 5 ust. 5 pkt. 3 „dla instytucji publicznych – 10 l tygodniowo na każdą osobę pracującą, jednak nie mniej niż jeden pojemnik 120 l, opróżniany jeden raz w tygodniu”.
2. § 5 ust. 5 pkt. 4 „dla lokali handlowych:
a) spożywczych i warzywniczych:
- o powierzchni całkowitej do 30 m2 – nie mniej niż jeden pojemnik 120 l, opróżniany jeden raz na dwa tygodnie,
- o powierzchni całkowitej powyżej 30 m2 – 40 l tygodniowo na każde 10 m2 powierzchni całkowitej lokalu jednak nie mniej niż jeden pojemnik 120 l, opróżniany jeden raz w tygodniu,
b) pozostałych – 30 l tygodniowo na każde 10 m2 powierzchni całkowitej lokalu jednak nie mniej niż jeden pojemnik 120 l, opróżniany jeden raz w miesiącu,
3. § 5 ust. 5 pkt. 7 „dla zakładów rzemieślniczych, usługowych i produkcyjnych, pomieszczeń biurowych i socjalnych – 10 l tygodniowo na każdą osobę pracującą, jednak nie mniej niż jeden pojemnik 120 l, opróżniany:
a) jeden raz na 4 tygodnie przy zatrudnieniu od 1 do 3 osób,
b) jeden raz na 2 tygodnie przy zatrudnieniu od 4 do 6 osób,
c) jeden raz w tygodniu przy zatrudnieniu powyżej 6 osób lub jeden pojemnik 240 l opróżniany jeden raz na dwa tygodnie;
4. § 5 ust. 5 pkt. 8 „dla internatów, hoteli, pensjonatów, ośrodków wypoczynkowych itp. – 10 l tygodniowo na jedno łóżko oraz na każdą osobę pracującą, jednak nie mniej niż jeden pojemnik 1100 l, opróżniany w zależności od ilości łóżek:
a) do 10 łóżek jeden raz na 4 tygodnie,
b) od 11 do 20 łóżek jeden raz na 2 tygodnie,
c) powyżej 20 łóżek jeden raz w tygodniu.”
5. § 5 ust. 5 pkt. 9 „dla ogrodów działkowych min.20 lmiesięcznie na każdą działkę w okresie sezonu, tj. od 1 kwietnia do 31 października każdego roku, jednak nie mniej niż jeden pojemnik1100 lna ogród działkowy, opróżniany jeden raz w miesiącu”.
6. § 5 ust. 5 pkt. 10 „dla domków letniskowych w okresie ich użytkowania pojemniki takie jak dla domów jednorodzinnych”.
7.§ 5 ust. 5 pkt. 11 „dla pól namiotowych 30 l tygodniowo na każdą osobę przebywającą na terenie nieruchomości, jednak w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia każdego roku nie mniej niż jeden pojemnik 1100 l, opróżniany jeden raz w tygodniu”.
8. § 5 ust. 5 pkt. 12 „dla targowisk 10 l na każde stoisko na każdy dzień targowy w tygodniu, jednak nie mniej niż jeden pojemnik 240 l, opróżniany jeden raz w tygodniu”.
9. § 5 ust. 5 pkt. 14 „dla działek o charakterze rekreacyjno-letniskowym w okresie ich użytkowania jeden pojemnik 120 l, opróżniany jeden raz na dwa tygodnie.
Rozdział III
a) pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów opróżniane nie rzadziej niż:
- jeden raz na tydzień w okresie, tj. od 1 maja do 30 września;
- jeden raz na dwa tygodnie poza okresem, tj. od 1 października do 30 kwietnia.
b) pojemniki na odpady ulegające biodegradacji opróżniane nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu,
c) pojemniki na odpady zmieszane opróżniane nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu”.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.
§ 3. Uchwałą wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Przewodnicząca Rady
Małgorzata Czopińska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku