Zmana zapisów w załaczniku uchwały na podstawie uchwały nr XXI/16/2013 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 18 kwietnia 2013 r.
Uchwała nr XXXI/16/2013
Rady Miejskiej w Giżycku
z dnia 18 kwietnia 2013r.
o zmianie uchwały nr XXX/7/2013 z dnia 7 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Giżycka.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15, art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2012 roku poz. 391 ze zmianami) Rada Miejska w Giżycku uchwala, co następuje:
§ 1. W załączniku do uchwały Rady Miejskiej w Giżycku nr XXX/7/2013 z dnia 7 marca 2013 r. sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Giżycka wprowadza się następujące zmiany:
Rozdział II
- § 5 ust. 5 pkt. 1 otrzymuje brzmienie „dla szkół wszelkiego typu –2 ltygodniowo na każdego ucznia, studenta, osobę pracującą, jednak nie mniej niż120 ltygodniowo na szkołę”.
- § 5 ust. 5 pkt. 2 otrzymuje brzmienie „dla żłobków i przedszkoli –2 ltygodniowo na każde dziecko i osobę pracującą, jednak nie mniej niż120 ltygodniowo na żłobek lub przedszkole”.
- § 5 ust. 5 pkt. 4 ppkt. a) otrzymuje brzmienie „spożywczych i warzywniczych – 50 ltygodniowo na każde 10 m2 powierzchni całkowitej lokalu jednak nie mniej niż120 l tygodniowo na lokal”.
- § 5 ust. 5 pkt. 4 ppkt. b) otrzymuje brzmienie „pozostałych – 30 ltygodniowo na każde 10 m2 powierzchni całkowitej lokalu jednak nie mniej niż120 l tygodniowo na lokal”.
- § 5 ust. 5 pkt. 5 otrzymuje brzmienie „dla lokali gastronomicznych – 20 ltygodniowo na każde 10 m2 powierzchni całkowitej lokalu, dotyczy to także miejsc w tzw. ogródkach zlokalizowanych na zewnątrz lokalu, jednak nie mniej niż120 l tygodniowo na lokal”.
- § 5 ust. 5 pkt. 6 otrzymuje brzmienie „dla ulicznych punktów szybkiej konsumpcji –20 ltygodniowo na każdą osobę pracującą, jednak nie mniej niż120 ltygodniowo na lokal”.
- § 5 ust. 5 pkt. 7 otrzymuje brzmienie „dla zakładów rzemieślniczych, usługowych i produkcyjnych, pomieszczeń biurowych i socjalnych –10 ltygodniowo na każdą osobę wykonującą czynności zawodowe w zakładzie pracy, niezależnie od charakteru prawnego ich wykonania, w tym umowy o pracę i umów o charakterze cywilnoprawnym, jak również niezależnie od wymiaru czasowego ich realizacji, jednak nie mniej niż120 ltygodniowo na zakład”.
- § 5 ust. 5 pkt. 8 otrzymuje brzmienie „dla domów opieki, szpitali, internatów, hoteli, pensjonatów, ośrodków wypoczynkowych itp. –10 ltygodniowo na jedno łóżko oraz na każdą osobę pracującą, jednak nie mniej niż120 ltygodniowo”.
- W § 5 ust. 5 pkt. 9 wykreśla się cześć zdania „i min.5 lpoza tym okresem”.
- § 5 ust. 5 pkt. 13 otrzymuje brzmienie „dla czynnej części cmentarza komunalnego 5m3/ha miesięcznie, jednak nie mniej niż1100 l tygodniowo na cmentarz”.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.
§ 3. Uchwałą wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Przewodnicząca Rady
/-/
Małgorzata Czopińska