Zarządzanie nr 78/2007
Burmistrza Miasta Giżycka
z dnia 12 grudnia 2007r.
w sprawie powołania składu osobowego oraz określenia regulaminu pracy Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Ochrona ubezpieczeniowa Gminy Miejskiej Giżycko 2008-2009”
Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. – Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) zarządzam, co następuje:
§1
Powołuję Komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Ochrona ubezpieczeniowa Gminy Miejskiej Giżycko” w składzie:
1. Arkadiusz Połojański – Przewodniczący Komisji
2. Mariola Tafil – Sekretarz Komisji
3. Ewa Wendt – Biegły – członek Komisji
4. Andrzej Podlesicki – członek Komisji
§2
1. Komisja działa na podstawie przepisów ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. – Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655).
2. Do prac Komisji zastosowanie mają obowiązujące zasady zawarte w Regulaminie pracy stałej komisji przetargowej w Urzędzie Miejskim w Giżycku.
3. Komisja zostaje powołana na czas oznaczony, tj. do dnia podpisania umowy poprzetargowej o udzielenie zamówienia pn.: „Ochrona ubezpieczeniowa Gminy Miejskiej Giżycko”
§3
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Stałej Komisji Przetargowej w Urzędzie Miejskim w Giżycku.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Miasta
/-/
Jolanta Piotrowska