Pełnomocnik Burmistrza ds. strategii i rozwoju Miasta
Do zadań Pełnomocnika Burmistrza ds. strategii i rozwoju miasta należy w szczególności:
1) przygotowywanie, opracowywanie i aktualizacja Strategii Miasta oraz innych dokumentów o charakterze strategicznym,
2) monitorowanie (ewaluacja) i koordynacja działań związanych z realizacją założeń, celów zawartych w Strategii Miasta,
3) monitorowanie zmian w zakresie krajowych i unijnych polityk oraz regulacji prawnych związanych ze strategicznym zarządzaniem rozwojem Miasta,
4) wykonywanie analiz statystycznych, opracowywanie raportów (w tym Raportu o stanie Miasta), informacji oraz opinii w zakresie zagadnień społeczno-gospodarczych,
5) nadzorowanie i koordynowanie programów, strategii i raportów opracowywanych przez komórki organizacyjne UM oraz jednostki organizacyjne miasta,
6) współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów będących elementem realizowanej strategii i planów rozwoju Miasta,
7) wspieranie rozwoju przedsiębiorczości w Mieście,
8) współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego miasta,
9) opracowywanie ofert dla inwestorów, dystrybucja informacji gospodarczej na terenie miasta,
10) koordynacja działań realizowanych przez Punkt Obsługi Inwestora.
11) koordynowanie przedsięwzięć realizowanych w formule partnerstwa publiczno-prywatnego.
Partnerstwo Publiczno – Prywatne (PPP)
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
22 kwietnia 2021 14:27
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Małgorzata Kulas-Szyrmer
Ilość wyświetleń:
1686
22 kwietnia 2021 14:28 (
Małgorzata Kulas-Szyrmer) - Dodanie stanowiska: Pełnomocnik Burmistrza ds. strategii i rozwoju Miasta.