W celu ubiegania się o odszkodowanie z tytułu zaistniałej szkody w mieniu, pojeździe lub szkody osobowej należy złożyć stosowny wniosek skierowany do Burmistrza Miasta Giżycko.
Poniżej znajdują się formularze pomocnicze do zgłaszania szkód.
Do wniosku wymagane jest dołączenie dokumentacji fotograficznej związanej z zaistniałą szkodą - obrazujące przyczynę szkody oraz umożliwiające lokalizację miejsca zdarzenia.
Uwaga! W przypadku szkód osobowych nie należy dołączać do wniosku dokumentacji medycznej – o te dokumenty może zawnioskować ubezpieczyciel w trakcie likwidacji szkody.
Pocztą na adres: Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Osobiście w siedzibie Urzędu (w godzinach pracy Urzędu) - Punkt Obsługi Klienta, pokój nr 7, parter.
Za złożenie zgłoszenia/wniosku opłat się nie pobiera.
Zgłoszenie szkody/wniosek o odszkodowanie wraz z załączoną dokumentacją w terminie do 30 dni od daty jego wpływu do tut. Urzędu zostanie przekazany do brokera ubezpieczeniowego, a następnie do ubezpieczyciela.
Postępowanie w sprawie likwidacji szkody prowadzone jest przez odpowiedniego na dzień zaistnienia szkody ubezpieczyciela Miasta. W toku prowadzonego postępowania ubezpieczyciel może wystąpić o uzupełnienie dokumentacji, złożenie wyjaśnień itd.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny
Dodatkowe informacje lub pomoc w wypełnieniu zgłoszenia/wniosku można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 215 oraz pod numerem telefonu 798 613 151.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku