Rozgraniczenie nieruchomości

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

- wniosek;
-załączniki:
* dokument potwierdzający własność nieruchomości.
* kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym przedmiotem rozgraniczenia,
* aktualne adresy wszystkich właścicieli biorących udział w rozgraniczeniu,
* potwierdzenie przyjęcia zlecenia przez geodetę uprawnionego,
* ewentualne pełnomocnictwo właściciela do złożenia wniosku.

Miejsce złożenia dokumentów

 - pocztą na adres: Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 - osobiście w Punkcie Obsługi Klienta, pokój nr 7, parter

 - dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 215 oraz pod numerem telefonu 798 613 151.

Opłaty

Opłata skarbowa - nie pobiera się.

Termin i sposób załatwienia

 1.Wydanie postanowienia o wszczęciu postępowania rozgraniczeniowego.

 2.Wydanie decyzji o rozgraniczeniu.

-Wydanie postanowienia - do 14 dni od złożenia wniosku.
-Wydanie decyzji - do 14 dni od
dnia dostarczenia operatu pomiarowego przyjętego do zasobu ODGiK.

Podstawa prawna

 Ustawa z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne

 Ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

Tryb odwoławczy

Strona niezadowolona z decyzji może żądać w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji - przekazania sprawy sądowi.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 kwietnia 2008 12:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 3572
14 lipca 2025 10:43 (Joanna Jurga) - Aktualizacja danych sprawy.
14 stycznia 2022 14:40 (Joanna Jurga) - Aktualizacja danych sprawy.
14 stycznia 2022 13:35 (Joanna Jurga) - Aktualizacja danych sprawy.