- wypełniony wniosek bądź pisemna prośba z propozycją ilości, wysokości oraz terminów płatności rat
W przypadku firm, do wniosku należy załączyć:
- zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymanej w roku ubiegania się o raty oraz w dwóch latach poprzednich;
- analiza kondycji ekonomiczno-finansowej firmy;
- pocztą na adres: Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
- osobiście w Punkcie Obsługi Klienta, pokój nr 7, parter
- dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomoścaimi pokój nr 215 oraz pod numerem telefonu 798 613 151.
Nie pobiera się.
Do 30 dni.
art. 71 ust. 4 ustawy z dnia 21sierpnia 1997 r .o gospodarce nieruchomościami
Wniosek należy złożyć nie później niż 14 dni przed upływem terminu płatności opłaty rocznej, który upływa z dniem 31 marca roku kalendarzowego, za który opłata ma być wnoszona.
Zmiana terminu wpłaty opłaty rocznej nie może przekroczyć danego roku kalendarzowego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku