Zmiana terminu płatności /rozłożenie na raty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

 - wypełniony wniosek bądź pisemna prośba z propozycją ilości, wysokości oraz terminów płatności rat

 W przypadku firm, do wniosku należy załączyć:

 - zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymanej w roku ubiegania się o raty oraz w dwóch latach poprzednich;

 - analiza kondycji ekonomiczno-finansowej firmy;

Miejsce złożenia dokumentów

 - pocztą na adres: Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 - osobiście w Punkcie Obsługi Klienta, pokój nr 7, parter

 - dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomoścaimi pokój nr 215 oraz pod numerem telefonu 798 613 151.

Opłaty

Nie pobiera się.

Termin i sposób załatwienia

Do 30 dni.

Podstawa prawna

art. 71 ust. 4 ustawy z dnia 21sierpnia 1997 r .o gospodarce nieruchomościami

Inne informacje

 Wniosek należy złożyć nie później niż 14 dni przed upływem terminu płatności opłaty rocznej, który upływa z dniem 31 marca roku kalendarzowego, za który opłata ma być wnoszona.

 Zmiana terminu wpłaty opłaty rocznej nie może przekroczyć danego roku kalendarzowego.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 kwietnia 2008 12:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 4044
14 lipca 2025 11:10 (Aneta Kazberuk) - Aktualizacja danych sprawy.
14 stycznia 2022 14:40 (Joanna Jurga) - Aktualizacja danych sprawy.
14 stycznia 2022 14:40 (Joanna Jurga) - Aktualizacja danych sprawy.