Wniosek o sprzedaż lub oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości z oznaczeniem nieruchomości zgodnym z aktualnymi danymi ujawnionymi w ewidencji gruntów i budynków, której dotyczy wniosek.
Jeśli przedmiotem wniosku jest część nieruchomości, wówczas do wniosku winna być dołączona kopia mapy z graficznym oznaczeniem tej części nieruchomości, która stanowi przedmiot wniosku.
Aktualna mapa terenów znajdujących się w granicach administracyjnych miasta giżycka dostępna pod adresem: https://mgizycko.e-mapa.net/
Wniosek można dostarczyć wysyłając go pocztą na adres: Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko (z dopiskiem Wydział Gospodarki Nieruchomościami) lub osobiście w Punkcie Obsługi Klienta, pokój nr 7, parter budynku.
Dodatkowe informacje można uzyskać w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Giżycku w Wydziale Mienia pokój nr 121, pod numerem telefonu 798-619-484 oraz via e-mail: natalia.zadzilko@gizycko.pl
Nie pobiera się.
Odpowiedź w zakresie rozpatrzenia wniosku zostanie udzialona w terminie do 30 dni. Sprzedaż nieruchomości może wymagać podjęcia indywidualnej uchwały przez Radę Miejską w Giżycku. W przypadku ogłoszenia przetargu na sprzedaż nieruchomości obowiązują terminy wynikające z ustawy dnia 21 sierpnia 1990 r. o gospodarce nieruchomościami i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości.
- Art. 35 ustawy z dnia 211 r. poz. 1899 ze zmianami)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1490)
Uczestnik przetargu może zaskarżyć czynności związane z przeprowadzeniem przetargu do Burmistrza Miasta zgodnie z §11 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zabycie nieruchomości (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1490).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku