Wnioski można składać: osobiście w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Giżycku - pokój nr 7; pocztą tradycyjną na adres Urząd Miejski w Giżycku, aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub pocztą elektroniczną na adres e-mail urzad@gizycko.pl lub poprzez platformę EPUAP (uwaga - w przypadku złożenia podania w formie elektronicznej wymagany jest podpis elektroniczny, o którym mowa w art. 78 (1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny).
Nie ma opłat
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego (t.j.: Dz.U. z 2020, poz. 611 ze zmianami).
Uchwała Rady Miejskiej w Giżycku Nr XVIII/3/12 z 15 marca 2012 roku o zasadach wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta Giżycka ze zmianami.
Odwołanie wnosi się do Burmistrza Giżycka w terminie 7 dni od daty wywieszenia ogłoszenia zawierającego wskazanie Społecznej Komisji Mieszkaniowej na tablicy ogłoszeń (odwołanie składa się analogicznie jak wniosek o najem lokalu).
SPRAWĘ ZAŁATWIA:
Wydział Mienia Urzędu Miejskiego, pok. 213, II piętro, tel. 87 7324153
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku