wniosek zawierający:
- Imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby firmy występującej o warunki;
- Plan sytuacyjny nieruchomości;
- Zestawienie powierzchni, z których mają być odprowadzone wody opadowe;
Punkt Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego – pokój nr 7 ( parter)
Zgodnie z Ustawą o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r.
- Wnioski są rozpatrywane w terminie do 30 dni od daty złożenia;
- Ważność warunków – 2 lata od daty wydania;
- Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994);
- ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1566, z 2018 r. poz. 650, 710);
- Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (t.j Dz. U. z 2015 r. poz. 783 ze zm.);
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149,650)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku