Wniosek złożony nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy (do pobrania w Punkcie Obsługi Klienta pok. nr 7, tel. 87 7324 111 oraz na stronie www.bip.gizycko.pl)
Załączniki:
Urząd Miejski w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta pok. nr 7 (parter), tel. 87 7324 111.
Sprawę prowadzi Straż Miejska w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 giżycko, tel. 87 428 57 54, 87 7324 121, fax 87 7324 126, sm@gizycko.pl
za zezwolenie - 82 zł
Płatne w kasie Urzędu Miejskiego pok. 101 (I piętro) w godz. 9.00 – 14.00
lub na konto w PKO S.A. O/Giżycko 64 1240 5787 1111 0010 5856 4306
W ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku wydawana jest decyzja administracyjna.
1. Ustawa z dnia14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
2. Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62 poz. 504).
3. stawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2006r. Nr 225 poz. 1635)
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem Burmistrza Miasta (odwołanie składa się w sekretariacie Urzędu na I piętrze, pok. nr 104).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku