Zmiana celu użytkowania wieczystego

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

 Wniosek o zmianę celu użytkowania wieczystego  nieruchomości gruntowej wraz z uzasadnieniem

 Załączniki potwierdzające trwały sposób korzystania z nieruchomości lub inne stanowiące podstawę do zmiany celu tj.

 -      wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

 -      decyzja o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego,

 -      zgłoszenie budowy lub przebudowy, wobec którego organ administracji architektoniczno-budowlanej nie wniósł sprzeciwu,

 -      uchwała o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej lub inwestycji towarzyszącej,

 -      decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu

Miejsce złożenia dokumentów

 - pocztą na adres: Urząd Miejski w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

 - osobiście w Punkcie Obsługi Klienta, pokój nr 7, parter

 - dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 215 oraz pod numerem telefonu 798 613 151.

Opłaty

 Nie pobiera się

Termin i sposób załatwienia

do 2 miesięcy

Podstawa prawna

 art. 73 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 kwietnia 2021 15:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Jurga
Ilość wyświetleń: 633
14 lipca 2025 11:09 (Aneta Kazberuk) - Aktualizacja danych sprawy.
14 stycznia 2022 14:40 (Joanna Jurga) - Aktualizacja danych sprawy.
14 stycznia 2022 14:07 (Joanna Jurga) - Aktualizacja danych sprawy.