Podatki i opłaty

POMOC DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W ZWIĄZKU Z EPIDEMIĄ COVID-19

POMOC DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W ZWIĄZKU Z EPIDEMIĄ COVID-19:


I.    ZWOLNIENIE Z PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI:

1.1.  Uchwała Nr XXIII/21/2020 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 16 kwietnia 2020 r. w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości w związku z COVID-19.

1.1.A. Uchwała Nr 0102-199/20 Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 5 maja 2020 r.

1.1.1.    Załącznik nr 1 do uchwały Nr XXIII/21/2020.

1.1.1.1  Formularz Informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc publiczną związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczniem COVID-19 oraz jej skutków          (Obowiązuje od 5 sierpnia 2020 r. (Dz.U. z 2010 r. poz.312 ze zm)).


1.1.2.   Formularze podatkowe: wzory Informacji i Deklaracji podatkowych.

1.1.3.   Karta informacyjna do zwolnienia z podatku od nieruchomości

 

II.   PRZEDŁUŻENIE TERMINU PŁATNOŚCI RAT PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI:

2.1.  Uchwała Nr XXIII/22/2020 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 16 kwietnia 2020 r. w sprawie przedłużenia terminu płatności rat podatku od nieruchomości w związku z COVID-19.

2.1.A. Uchwała Nr 0102-200/20 Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 5 maja 2020 r

2.1.1.     Załącznik nr 1 do uchwały Nr XXIII/22/2020.

2.1.2.    Karta informacyjna uchwały w sprawie przedłużenia terminu płatności rat podatku od nieruchomości.

 

III.   OPŁATA TARGOWA:

3.1.  Uchwała Nr XXIII/23/2020 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 16 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany uchwały nr XLVI/140/2017 w sprawie opłaty targowej.

 

ZAŁĄCZNIKI:

1.      Załącznik nr 1 do uchwały Nr XXIII/21/2020 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 16 kwietnia 2020 r. w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości w związku z COVID-19;
 
2.      Załącznik nr 1 do uchwały Nr XXIII/22/2020 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 16 kwietnia 2020 r. w sprawie przedłużenia terminu płatności rat podatku od nieruchomości w związku z COVID-19;
 

IV. ULGI NA WNIOSEK NA PODSTAWIE ORDYNACJI PODATKOWEJ:

  1. Wniosek do ulg udzielanych na podstawie Ordynacji podatkowej (przykładowy wzór wniosku);
  2. Wzór oświadczenia o pogorszeniu płynności finansowej przedsiębiorcy w związku z COVID-19;
  3. Oświadczenie o sytuacji finansowej (osoby fizyczne);
  4. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19;
  5. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis;

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Podatkowy (RP) Wydział Finansowo-Księgowy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Danuta Wasilewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 kwietnia 2020 15:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Danuta Wasilewska
Ilość wyświetleń: 1004
10 września 2020 12:00 (Danuta Wasilewska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 września 2020 11:59 (Danuta Wasilewska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 września 2020 11:57 (Danuta Wasilewska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)